Afgelopen zaterdag, 13 september, stond het centrum van Emmeloord in het teken van het Agrico Pieperfestival. Het jaarlijkse evenement trok opnieuw veel bezoekers die genoten van een dag vol activiteiten, gezelligheid en natuurlijk het traditionele gratis frietje.
Burgemeester De Groot en jeugdburgemeester Van der Linde schepten om 13.00 uur het eerste frietje. Daarna veranderde het centrum tot 20.00 uur in één groot speel- en feestterrein. Voor jong en oud was er van alles te beleven: springkussens, een draaimolen, schminken, een stormbaan en nog veel meer. Ook zorgde een gevarieerd muzikaal programma voor extra gezelligheid in het centrum. Zo konden bezoekers op het Horecaplein genieten van optredens van onder anderen DJ Dennis, Marc Bakker, Popz, Lotje, het Piraten Power Hour en meer.
Met een breed aanbod aan activiteiten en artiesten heeft het Pieperfestival opnieuw bewezen voor iedereen iets te bieden te hebben. De organisatie kijkt dan ook tevreden terug op een geslaagd evenement. “Het Pieperfestival brengt ieder jaar weer zoveel mensen op de been en laat zien hoe levendig en gastvrij Emmeloord is,” aldus de organisatie. “We zijn trots op de samenwerking met onze partners en vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt.”
Dankzij de inzet van vrijwilligers en de steun van Agrico, McCain, Jokidé en Regiobank en alle andere sponsoren kon het festival dit jaar wederom worden georganiseerd.
Het Agrico Pieperfestival wordt georganiseerd door StEP Noordoostpolder. Vind jij het leuk om mee te denken en mee te organiseren? Sluit je aan en help mee om het Pieperfestival tot een succes te maken!