Vrijdag 16 maart 2018 hebben StEP Noordoostpolder en Rabobank het sponsorcontract officieel gemaakt. Rabobank is komend jaar hoofdsponsor van de Nacht van Oranje Noordoostpolder.
Eén van de speerpunten van Rabobank is meer aandacht voor Jeugd en Jongeren in de Noordoostpolder. Lokaal wil Rabobank graag het verschil maken. De jeugd- en jongerenmarkt is daarbij een belangrijk aandachtsgebied. Directievoorzitter Ludo Mennes: ‘Rabobank wil graag relevant zijn voor jongeren en een betekenisvolle rol in hun leven spelen. De jeugd heeft tenslotte de toekomst. Het partnership met de Nacht van Oranje biedt ons een mooi platform om deze ambitie waar te maken, zowel off- als online.’
David Apperlo, voorzitter van de Nacht van Oranje, is erg blij met deze samenwerking: ‘Na veel voorbereidingen en besprekingen is de kogel door de kerk. Onze ervaringen met de juiste doelgroep kunnen we doorgeven aan de Rabobank. We weten hoe we met deze doelgroep kunnen communiceren. Het gaat niet alleen om de naam “Rabobank” in de markt te zetten, maar vooral het laten zien wat de Rabobank voor de doelgroep kan betekenen. Dit laten we niet alleen voor en na het evenement zien maar zeker ook tijdens het evenement gaan we dit op een unieke manier tonen.’
Foto (v.l.n.r.): David Apperlo (Nacht van Oranje Emmeloord), Ludo Mennes (Rabobank) en Frank van Hees (StEP) tekenen het contract.
©StEP Noordoostpolder